Saturday, November 15, 2008

"Svidja mi se biti sam" clanak u Luna teen



U cetvrtak 9. oktobra bila je jedna privatna premijera filma "La leyenda" da bi Benjamin mogao da vidi,pre svih,film u kojem ima glavnu ulogu jednog od trkaca.
Sa sladoledom u ruci i u drustvu svog prijatelja(takodje glumca) Cocca Maggia i svojim menadzerom Mauriciom.Benja je pozdravio Luna teen i 3 pocastvovana fana koji su isli da podele ovaj vazan trenutak u njegovom zivotu.
"Da li si nervozan?"-pitamo ga,nakon sto smo se pozdravili."Dolazi pun iscekivanja,uvek sam nervozan pre nego sto vidim ono sto sam uradio.Svidja mi se da analiziram kako sam uradio scene i da ispravim ono sto mi se ne svidja."-kaze glumac.
Dok je pocinjao film,Benja je pojeo ceo sladoled i nije mogao da se prestane da se mrda na svom mestu i uzivao je u prvim scenama filma.Svoje komentare pricao je drugu Coccu i kada je doslo do vrucih scena izmedju Pabla Rage i Leonore Balance,Benja je zbijao sale.Film se zavrsio,aplaudirali smo i cestitali Benjaminu,koji je bio veoma srecan i zadovoljan."Svideo mi se i bas sam ponosan,jer ima impresivnu postprodukciju.Morali smo 3 dana da snimamo scene sa autom u studiju,radili smo scene sa zelennom pozadinom.Bilo je tesko za odglumiti i pitali smo se kako ce ispasti.I film je ispao odlicno."

LT-Dolazis sa snimanja serije Jake&Blake za Disney channel u SAD-u,kako napreduje ovaj projekat?
Benja-Dani su mi veoma dugi.To je jedna posebna produkcija za mene,zato sto glumim 2 lika i to na engleskom!

LT-Kako su tekli casovi engleskog?
B-Cris(Morena) me je poslala na 2 meseca u Njujork da ucim scenario sa Jackie,americkom profesorkom.Ona je sada na svim snimanjima i slusa nase izgovaranje i ako primeti da nesto nije dobro receno,snimanje se prekida i krecemo iz pocetka.

LT-Kakvi su ta 2 lika koja tumacis?
B-To su 2 brata blizanca.Jedan je poznata rock zvezda,uobrazen je i misli da moze da dobije sve sto pozeli.Drugi je veoma miran decko koji ide u skolu.

LT-Kada cemo gledati seriju u Argentini?
B-Na pocetku,prikazivace se samo u inostranstvu.U nasoj zemlji mislim da ce se prvo prikazivati an Disney channel-u,ali ce biti sinhroniziran na nas jezik.Istina je da ja bas ne znam puno o tome.

LT-Ponovo pevas?
B-Da,vac sam snimio 8 od 12 pesama na engleskom koje ce izaci na cd-u.To su tipicne americke pesme.Ima roka,ali i balada.

LT-Da li je istina da si se razisao sa Mariom del Cerro?
B-Da,istina je,ali sa Marijom sam u dobrim odnosima,snimamo na istom mestu,sretnemo se i pricamo.Rastali smo se pre 2 meseca.

LT-Da li je na raskid uticala ona ili to sto ste radili na istom mestu?
B-Ne,nista od toga.Da budem iskren,jako sam srecan da radim ponovo sa Cris.Volim je,volimo se i postujemo.To su samo stvari koje se dogadjaju u ovim godinama.Sa 23 godina svi imamo puno stvari u nasim glavama.

LT-Da li si sam?
B-Da,i svidja mi se to sto sam sam.Pored toga,veoma sam predan svom novom projektu.Sada,sve ostalo je u drugom planu.

No comments: