Saturday, November 22, 2008

"Sada se osjecam zrelim za ozbiljan posao"

Ruku za ruku s Benjaminom Rojasom"Sada se osjecam sigurnim da sam zreo za ozbiljan posao"

Zbog tih stvari sudbine, otici na odmor sa glavnim glumcima iz filma “La leyenda” je jedna velika misija.Pablu Ragu se moze uputiti desetak pristojih poruka, a on nastavlja svoju put praveci ikonu od limenke; Leonora Balcarace nije ljubitelj reportaza, dok Benjamin Rojas pristaje, vec dogovoreno, u tremin oko ponoci. “Dolazim sa tenisa, to je vrijeme koje ne odlazem ni zbog cega”, ispricava se Rojas

Dobar decko, Benjamin, odlaze svoju veceru da bi pricao o “La leyenda”, filmu Sebastiana Pivottoa koji ima danas premijeru i koji je jedan od glavnih likova zajedno sa Pablom Ragom i Leonorom Balacarece. “Ovog puta nisam heroj niti na kraju ostajem sa najljepsom”, komentarise on o svom liku Lucas Vellejos, o vozacu TV 2000 sa obecavajucom buducnosti. “napokon sam imao priliku glumiti neku drugaciju ulogu"

Jesu li zivci igrali svoj dio ili si mogao upravljati njima?
-Neee,u pocetku sam se bio prepao jer sam znao sto sve utjece na mene i sto se od mene ocekuje i osjetio sam veliku priliku i nisam je htio propustiti...

Doveo si u nepovjerenje svoju poziciju ?
-Ne,problem je bilo manje iskustvo ali ja nisam odlucio ici sa jednom rukom naprijed a sa jednom nazad.Predpostaljam da se primjetii(smije se)

Iskusni navijac Gimnasie Benjamin govori sa svoje 23 godine..
" Ja sam samokritican koliko se vise puta vidim vise gresaka pronadjem u svom poslu.

Ovo je prvi film o TC-2000.Predpostavljam da je mnogo rizicnih scena ali kako je voziti takvo auto?

-Prisao sam projektu i zapitao sam se "I ni u ovom slucaju nismo mogli voziti ali to nije bilo nikakvo razocarenje.Ovaj,prvi put sam shvatio kolika je slozenost u svakom TC automobilu.

Koliko je za tebe bilo korisno raditi 10 god.sa Cris Morenom?

Bilo je mnogo korisno ,Cris je za nas poput skole ,majke i savjetnika.U nju imam povjerenja .
Prije svake nacionalne premijere postoji uvijek ista zabrinutost:Kakve prognoze imas o La leyendi ?
-" Ja sam optimistican jer se radi o jednom filmu koji je jako dostojanstven ,luksuzan koji je na nivou odlicnih efekata,vrtoglavicom i adrenalinom.Ideja je da se ljudi pridruze jednoj porodicnoj publici.

Je li ovo prekretnica u tvojoj karijeri?

Rekao bih da je ovo trenutak u kojem se osjecam sigurnim jer sam nasao istinsku zrelost za ozbiljan posao"

No comments: