Saturday, November 22, 2008

Predstavljen film "La leyenda"

U studiju Pampa Filma odrzana je konferencija za stampu filma “La leyenda“ u kojem glume Pablo Rago, Leonora Balcarce, Benjamin Rojas, Carlos Belloso, Luis Luque i Osvaldo Santoro. Istu vecer, ekipa je prisustvovala i premijeri filma u jednoj poznatoj kino sali u Recoleti.

user posted image

Glumci su bili veoma sretni zbog uspjeha ovog filma, a premijeri su osim njih prisustvovali i Silvia Kutica, supruga Luisa Luquea, Gustavo Cerati u pratnji supruge Leonore Balcarce, Coco Maggio, Felipe Colombo, Julieta Diaz, Lito Vitale sa suprugom....

user posted image

Film “La leyenda“ sa snimanjem je poceo krajem marta i bit ce jedna od argntinskih premijera na velikom platnu. U njemu izmedju ostalih glume Pablo Rago, Benjamín Rojas, Carlos Belloso i Leonora Balcarce.

Sa crtom Alejandra Ocona i Chava D'Emilia, “La leyenda“ prica pricu o jednom trokutu zapocetom od strane Bee Ulloa, zavodnicke inzinjerke u ekipi sampiona TC 2000. Tim je u potrazi za dva nova pilota kako bi osvojio svoju trecu titulu.

Prema sinopsisu filma, jedne noci Ulloa primjecuje Juana Manuela Migliardia i Lucasa Vallejosa, dvojicu ljudi sa razlicitim iskustvom koji se nalaze pred okladom za legendarno auto. Ovo rivalstvo se vremenom sve vise povecava, jer sada u igri vise nije samo clanstvo u ekipi, vec i ljubav lijepe inzinjerke.

Nakon sto su pogledali film glumci su iznijeli svoje impresije:
"Film sam vec pogledao nasamo sa mojim sestogodisnjim sinom Vitom i ostali smo fascinirani. Vito vjeruje da sam superheroj i stalno zapitkuje da li su igracke iz filma moje. Nadam se da ce ga ljudi moci odgledati porodicno i primijetiti veliku produkciju u koju je ulozeno mnogo novca i zbog toga ga je i vrijedilo odgoditi. Raditi sa Sebastiánom Pivotom (direktorom) je zadovoljstvo jer smo vec saradjivali u Pol-Ki, te Gasolerosima, i Vientos de Agua." rekao je Pablo Rago.

S druge strane Benjamin Rojas je izjavio: " Sretan sam. Iako je od marta mjeseca bilo mnogo promjena svidio mi se konacni rezultat. Mada nisam nimalo konkurentan, projekt je na kraju ispao nevjerovatan."

user posted image

Na kraju zavrsila je Leonora Balcarce: "Od prvog momenta mi se svidio prijedlog za film kao i prica i ekipa. Iako sam ih poznavala, sa momcima, kao ni sa direktorom Sebastiánom Pivotom prije nisam radila. Pablo (Rago) y Benja (Rojas), su veliki duo koji je atmosferu ans etu cinio odlicnom. Bea Ulloa, moj lik ima mnogo mojih osobina. Upravljam, ali me ne pitajte nista vise (smijeh). Takodjer mijesam posao sa ljubavlju i privatnim zivotom, kao u filmu."

No comments: